محل لوگو

توری رابیتس | قیمت توری رابیتس


رابیتس (توری رابیتس)

 

رابیتس یا راویز به ورق فولادی مشبکی میگویند که از ورق های گالوانیزه گرم با قطر 25. تا 50. ساخته میشوند که با استفاده از مفتول های گالوانیزه آرماتور بندی بصورت یک لایه به شبکه فرعی متصل می شود که باعث جلوگیری از ترک خوردگی در سطح ها میشود.

نام صحیح این توری ها رابیتس می باشد که در اصطلاحات عامیانه به آن راویز نیز می‌گویند.

این توری های فلزی که قطر بسیار کمی دارند در سقف‌ها استفاده می شوند ، و نیز کاربرد‌های دیگری دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

این ورقه ‌های فولادی دارای گالوانیزه گرم می باشند که از طریق فرایندهای حرارت دهی به شکل مشبک درآمده‌اند تا بتوانند کارایی ویژه‌ای داشته باشند.

انواع رابیتس

این توری ها با توجه به کاربردی که می‌توانند داشته باشند در تعداد ستون‌ها و نیز قطر رشته‌های فلزی همچنین در فاصله بین این رشته‌ها می‌توانند با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

همچنین وزن هر ورقه توری راویز می‌تواند باعث تنوع با دیگر گونه‌های آن باشد.

راویز ها می توانند ۹ ، ۱۱ و یا ۱۳ ستون داشته باشند که رایج‌ترین آن‌ها این سه گونه می باشد همچنین وزن های معمول این توری ها می تواند ۹۰۰ گرم، ۸۰۰ گرم و نیز سبک‌ترین آن‌ها که ۴۰۰ گرمی است باشند.

موارد استفاده توری رابیتس

در صنعت ساختمان ‌سازی و نیز اجرای طرح ‌های عمرانی این توری های مشبک برای نگهداری مصالح ساختمانی مانند گچ و سیمان استفاده می‌شود ، به‌طوری‌که شبکه‌های ریز موجود در این توری ها می تواند ملات نرم را بر روی خود نگه داشته و همچنین با شکل پذیری بالا می توان آن‌ها را به شکل‌های دلخواه درآورد.

نکته مورد توجه در مورد این توری ها این است که هرچقدر تعداد ستون‌ها بیشتر باشد اندازه فاصله بین رشته‌ها کمتر می شود این بدین معناست که ستون‌های کمتر می‌تواند باعث افزایش فاصله بین رشته‌ها که خود نیازمند مصرف مصالح ساختمانی بیشتر است شود بدین ترتیب برای استفاده درست از این توری ها می‌بایست نوع توری مناسب را برای انجام کارهای خود انتخاب کنیم.

اطلاع از قیمت توری رابیتس در صفحه توری رابیتس سایت گروه تولیدی توفیقی

  انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 17

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما